czwartek, 25 sierpnia 2016

Witam na Gadzim Piórze!

Cześć, witajcie i dzień dobry!
...
No dobra, nie potrafię. Kilka godzin zakładałam bloga, bo nie umiem w technologię i czuję się jakbym poleciała właśnie w kosmos...
Jestem wrażliwą duszyczką i nie ogarniam internetów. Podobno jestem pisarzem i ludziom nawet czasami chce się czytać to, co z siebie wyduszę. Marzy mi się kariera pisarza, więc przychyliłam się do pomysłu założenia przeze mnie bloga...
Nie bardzo umiem do Was mówić... (i uwielbiam wielokropki...)
Czasem będę wulgarna, czasami liryczna i ociekająca patosem. A czasami po prostu taka całkiem ludzka. Nie boję się żadnej krytyki (no, dobra, boję się histerycznie), więc chętnie przytulę każdą opinię.
Mam nadzieję, że komuś moja pisanina da choć trochę emocji, może nawet kogoś zainteresuje, więc... 
Zapraszam! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz